همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

برترین مطالب از سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

This contains an image of:

 

رانش به جریان اصلی شرکت توسط برخی از برندهای خاص قدیمی همیشه خطر کاهش احتمالی (یا بهتر بگوییم محتمل؟) نوآوری و خلاقیت را در نتیجه ایجاد می کند: Tom Ford، L'Artisan Parfumeur، Penhaligon's، Le Labo، Diptyque، شما آن را نام ببرید... بنابراین ما در حال تجربه 2.0 با برندهای جدیدتر صنعتگر و مستقل هستیم. Creed جدیدترین برندی است که به یک گروه لوکس بزرگ فروخته شده است.

Creed یک تجارت خانوادگی با گذشته مورد مناقشه در ساخت عطر بود (تاریخچه برند عطر کرید همانطور که از نظر ناسازگاری بررسی شد در این قطعه ای که من نوشتم آشکار شده است). به طور خلاصه، Creed یک خانه عطر مستقر در پاریس است که به خاطر تاریخ خودساخته و عطش بی‌نظیر برای نام‌گذاری مشهور است. امکان یافتن و خرید عطرهای تولید شده توسط Guerlain، Chanel، Caron و غیره در گاراژهای فروش و کاتالوگ کلکسیونرها در سراسر جهان وجود داشته است. با این حال، یافتن نمونه‌هایی از عطر کرید قبل از دهه 70 تقریباً غیرممکن بود.

 

 

در سال 2020 پس از چندین دهه مدیریت سخت خانواده، خانه عطر کرید به BlackRock Long Term Private Capital و خاویر فران، تاجر اسپانیایی و رئیس دیاژئو فروخته شد. در آن زمان، اولیویه کرید گفت که Ferrán و BlackRock LTPC «با توجه به رویکرد مشترک آنها برای کار با شرکت‌هایشان و جهت‌گیری بلندمدتشان، شرکای ایده‌آل برای Creed هستند. من همچنین مشتاقانه منتظر ادامه همکاری با همه کارکنان، تامین کنندگان و توزیع کنندگان خود هستم و می دانم که آنها همچنان در موفقیت ما سهیم خواهند بود." بلک راک اتفاقا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مدیریت املاک روی کره زمین است. تقریباً در همان زمان بود که Aventus for Men تبدیل به پرفروش نهایی آنها شد، پرفروش ترین اثر برای پایان دادن به همه پرفروش ها، ترکیبی از ژان کریستین هرو با آناناس تازه برجسته بر روی نت های سیب سبز، نعناع هندی، توس و عنبر.

 

 

Creed اکنون توسط یک گروه لوکس بزرگ خریداری شده است که خانه های معروف را کنترل می کند. کرینگ یک شرکت چند ملیتی فرانسوی است که در زمینه کالاهای لوکس تخصص دارد. مالک برندهای Balenciaga، Bottega Veneta، Gucci، Alexander McQueen و Yves Saint Laurent است. باید دید چه اتفاقی برای کرید و به ویژه Aventus خواهد افتاد، موضوعی که اخیراً چند سالی است که توسط طرفداران بسیارش تحت نظارت قرار گرفته است...
 
من حدس می زنم در مورد آن خواهیم دید. نکته این است که بازی بازار عطر در حال تغییر است و به زودی شاهد پیشرفت های بیشتری خواهیم بود.

  • ۰۲/۱۰/۱۵
  • فرشاد یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی