همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

برترین مطالب از سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

کریستین دیور دارای عطرهایی با برچسب پویسون است که در بسته‌بندی‌ها و بطری‌هایی با طراحی مشابه (اما در رنگ‌های مختلف) محصور شده‌اند، که اغلب باعث سردرگمی خریدار می‌شود که می‌خواهد بداند عطرهای مختلف چگونه با هم مقایسه می‌شوند. این مقاله قصد دارد تا تفاوت ها و شباهت های Poison، Tendre Poison، Hypnotic Poison، Pure Poison و Midnight Poison و نسخه های Elixir آنها را از این پس توضیح دهد. توضیحات کوتاهی از نحوه بو، عطرسازان، یادداشت‌های عطر، طرح‌های رنگی روی بسته‌بندی بطری و جعبه و همچنین نظرات در مورد غلظت و محصولات بدن در دسترس، طول عمر و سیلو گنجانده شده است.

 

 

برای شروع به ترتیب زمانی، اولین بار Poison، نسخه اصلی، در سال 1985 آمد. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم که Poison اصلی در شهرت "بلند" که عطرهای دهه 1980 به دست آوردند، مؤثر بود. این یک گیاه غوره شرقی با لایه ای از توت-تند-مشکی است که بسیار مشخصه آن زمان است، کاملاً عالی توسط Edouard Flechier ساخته شده است و اگر در حد متعادل استفاده شود بوی عالی دارد. بطری بنفش در جعبه سبز تیره.
نکات مربوط به Poison اصلی:
نت بالا: شکوفه پرتقال، عسل، انواع توت ها، پیمنتو
نت میانی : دارچین، گشنیز، گل سرخ، فلفل، گرز، آلو، بادیان، یلانگ یلانگ
نت پایه : عنبر، labdanum، opoponax

 

 

 

 

Tendre Poison اولین "flanker" بود که 9 سال بعد (1994) منتشر شد و دوباره توسط Edouard Flechier ساخته شد. این یک گل سبز روشن با فریزیا، کمی تیز و صابونی است. پایه چوبی کم رنگ، با ته رنگ پودری ملایمی است که شما را بیشتر به هم نزدیک می کند. اگرچه اغلب به عنوان یک نسخه سبک تر از Poison اصلی معرفی می شود، واقعاً قابل مقایسه نیست. Tendre Poison رفتار خوبی دارد، از نظر ظاهری کاملاً زیبا و شیک است، از نزدیک کمی بی خندان و بی رحم است. در تمام طول سال به خوبی و به راحتی می پوشد و سیلو و ماندگاری خوبی دارد. بطری سبز روشن در جعبه سبز.
یادداشت هایی برای Tendre Poison
نت بالا: ماندارین، گالبانوم
نت میانی : فریزیا، شکوفه پرتقال، هلیوتروپ
نت پایه : چوب صندل، وانیل

 

Hypnotic Poison در سال 1998 با آهنگسازی آنیک مناردو منتشر شد. بسته بندی به چیزی جسورانه تر، به رنگ زرشکی و حس لاستیکی برای ادو پرفیوم بازگشته است، بنابراین Hypnotic Poison یک بادام شرقی لذیذ با لبه تلخ در شروع و پایه وانیلی صاف است که به رایحه ای شگفت انگیز کمک می کند. بسیار محبوب است (گزارش ها می گویند که این یک پرفروش دائمی در کشورهای جنوب مدیترانه و همچنین ایالات متحده است). بطری قرمز در جعبه قرمز تیره.
نکات:
نت رویه: بادام تلخ، زیره
نت میانی : سامباک یاس، چوب جاکاراندا
نت پایین: خزه درخت، وانیل، مشک

موجود در Eau de Toilette 30/50ml، اسپری دئودورانت، لوسیون بدن و ژل دوش.
یک نسخه Eau de Parfum قبلاً در دسترس بود که به نظر می رسد به نفع Hypnotic Poison Elixir Eau de Parfum Intense متوقف شده است.

 

 

 

Pure Poison که در سال 2004 منتشر شد توسط کارلوس بنیم، اولیویه پولژ و دومینیک روپیون ساخته شد. Pure Poison یک گل تیز درخشان و گسترده با تعداد زیادی گل سفید (در عین حال غیر اندولیک، به این معنی که حداقل "کثیف" نیست)، اسانس مرکبات و مشک/چوب سفید است. شخصیت کلی یکی از رایحه های تمیز و مادی است که به شیوه معاصر کاملاً زنانه است. Pure Poison سیلاژ شگفت انگیزی دارد و در تمام طول سال کاملا پوشیدنی است. بطری سفید مروارید / عقیق در جعبه بنفش تیره.
نکات:
نت بالا: یاس، پرتقال شیرین، ترنج کالابریا و ماندارین سیسیلی
نت میانی: شکوفه پرتقال، گاردنیا
نت پایین: چوب صندل، عنبر

 

 

Midnight Poison یک «شیپری» مدرن (در رگ نارسیسو، گوچی توسط گوچی و غیره) با گل رزهای فرورفته بر روی پایه نعناع هندی تمیز است که جلوه ای خنک انتزاعی ایجاد می کند که بسیار مدرن است. ساخته شده توسط Olivier Cresp، Jacques Cavallier و Francois Demarchy، بسیار دلپذیر است، اگر نگوییم بسیار قابل توجه، با پس زمینه سبز تیره که حال و هوای اسرارآمیزی دارد که هدف آن اغواگری مدرن است دروغ گفته ایم.
بطری آبی نیمه تاریک در جعبه آبی تیره.
نکات :
نت بالا: پرتقال ماندارین، ترنج
نت میانی : گل رز
نت پایین: نعناع هندی، وانیل، کهربا

 

 

The Poison series Elixirs:

اکسیرهای مختلف دیور ساخته شده توسط Francois Demaarchy با هدف ارائه حسی شدیدتر از ترکیب نت‌های پایه اصلی Poison به همراه طعم‌های منتخب جداگانه منتشر شد. بسته بندی با دستگاه های اتمی لامپ روی بطری، به سبک بودوار تزئین شده است. هر بطری طرح رنگی عطرهای اصلی را که از آنها نامگذاری شده است تکرار می کند. این فرمول مبتنی بر سیلیکون نیست، بلکه الکلی است، به این معنی که مانند یک ادو پرفیوم معمولی اسپری می شود.

Pure Poison Elixir اولین نسخه اکسیر برای Poison بود و در سال 2006 عرضه شد. اگرچه نت ها بوی کاملا متفاوتی را نشان می دهند، حقیقت این است که تفاوت عمده ای با Pure Poison قبلی وجود ندارد، به جز پایه شیرین تر، پودری و گرم تر. که برای مدت بسیار طولانی روی پوست باقی می ماند.
نکات :
نت بالا: پتی گرین، نارنجی، نارنگی سبز
نت میانی: شکوفه پرتقال، سامباک یاس
نت پایین: چوب صندل، کهربا، بادام، وانیل، کاکائو مطلق

موجود در Eau de Parfum intense 30/50ml، کرم بدن.

موجود در Eau de Parfum intense 30/50ml، کرم بدن.

Midnight Poison Elixir (2008) بر اساس Midnight Poison اصلی ساخته شده است که با رایحه‌های تند، هوس‌انگیز و طعم‌دهنده کاراملی - میوه‌ای و دندان‌پزشکی، با رایحه «برشته‌شده» اشتهاآور - و رایحه‌های ملایم و محصورکننده وانیل تقویت شده است. کاملاً شبیه Midnight Poison معمولی است، جدا از پایه کاراملی شیرین تر که به نظر می رسد تعادل آن را از بین می برد. به شدت سرسخت هم هست

نسخه های ویژه ولنتاین (2008) برای Hypnotic Poison، Pure Poison و Midnight Poison در غلظت ادو تویلت در بطری های 40 میلی لیتری (1.38 fl.oz.) مخصوص طراحی شده وجود دارد.

  • ۰۲/۱۱/۰۴
  • فرشاد یعقوبی

نظرات (۱)

  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    توصیه می کنم مطالب جذاب وبلاگ را در شبکه اجتماعی ویترین معرفی کنید

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی