همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

برترین مطالب از سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

ماشین مرسدس بنز کوپه برقی  Vision Mercedes-Maybach 6 همه را تحریک میکند. در حالی که این نام کمی گیج کننده است، اما همه در مورد ظرافت ناب آن است. تقریباً 19 فوت طول دارد، تقریباً تمام آن کاپوت است و به لطف پیشرانه الکتریکی خود صدای کمی دارد.

مدل جدید ماشین Vision Mercedes-Maybach 6 روی چرخ های آلیاژی جدید 24 اینچی سوار شده است. رینگ هایی با این ابعاد در اکثر اتومبیل های دیگر بسیار عظیم به نظر می رسند ، اما Vision 6 Cabriolet بسیار طولانی است و باعث می شود 2 فوت چرخ مناسب به نظر برسد. البته ، از آنجا که این یک کانسپت مایباخ است که ما در مورد آن صحبت می کنیم ، قفل مرکزی با رنگ طلای رز رنگ آمیزی شده است. این تنها طلای تزئین کننده نمای خارجی نیست. رویه پارچه ای نیز دارای نخ های رز طلای بافته شده متناسب با آن است!!

کایبن مرسدس بنز کوپه برقی  Vision Mercedes-Maybach 6

کایبن مرسدس بنز کوپه برقی  Vision Mercedes-Maybach 6

در داخل کابین، با راننده با آنچه که مرسدس آن را “سالن لوکس هوای آزاد“ می‌نامد، رفتار می‌شود. همانطور که می‌توانید ببینید، کابین برای جریان در اطراف سربنشینان طراحی شده‌است. سوراخ های آنالوگ و نشانه‌های طراحی کلاسیک ، صفحات و تهویه مطبوع در مقایسه با بقیه فضای داخلی وجود دارند.

همچینین بخوانید :  مفهومی مرسدس بنز w196R 2040

همچنین دریایی از چرم سفید Nappa وجود دارد که تقریباً هر سطحی را که ممکن است لمس کنید ، پوشانده است. دکمه های مورد استفاده برای محکم نگه داشتن چرم روی صندلی ها  بر روی خود با نور آبی است که البته  از گل رز طلایی ساخته شده است. کف زمین با چوب منافذ باز و آلومینیوم منبت کاری شده است . در همین حال در مرکز از فیبر نوری آبی استفاده می کند تا به سرنشینان یادآوری کند که  در یک قایق تفریحی زمینی هستند.

Vision 6 Cabriolet اکنون 750 اسب بخار کامل تولید می کند. با وجود اندازه باورنکردنی خودرو ، مرسدس می گوید این کافی است تا در کمتر از 4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. همچنین برد ادعا شده آن بیش از 200 مایل است و ظاهراً فقط با پنج دقیقه شارژ 60 مایل برد دارد.

منبع خبر :  https://bit.ly/2VVSIki 

  • ۹۹/۰۹/۱۹
  • فرشاد یعقوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی