همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

کلیه مطالب برتر جهان

همه چی اینجا پیدا میشه

برترین مطالب از سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

گوچی بلوم یکی از شناخته‌شده‌ترین عطرهای زنانه است. بدیهی است که هر زمان برند لوکس گوچی عطری را به بازار عرضه کند، با استقبال خوبی مواجه خواهد شد. اما عطر گوچی بلوم ویژگی‌های خاص خودش را دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

 

آیا گوچی بلوم برای شما مناسب است؟

 

می‌توانید نمونه‌ای از عطر گوچی بلوم را تهیه کنید و یا با خواندن این بررسی، بیشتر با رایحه و ویژگی‌های آن آشنا شوید. حتی می‌توانید هر دو کار را انجام دهید!

 

بررسی عطر گوچی بلوم

گوچی عطر بلوم را در سال ۲۰۱۷ عرضه کرد. این عطر زنانه‌ی برتر توسط عطرساز مشهور آلبرتو موریلاس ساخته شده است. گوچی بلوم به طور مداوم در لیست بهترین عطرهای زنانه‌ی ما قرار دارد و این جای تعجب ندارد. برند گوچی سابقه‌ی درخشانی در تولید عطرهای فوق‌العاده دارد، بنابراین انتظار کیفیت مشابهی را از بلوم نیز داشتیم.

 

رایحه گوچی بلوم چگونه است؟

گوچی بلوم در قلب خود یک عطر کاملا گلی سفید است. این عطر بسیار زنانه بوده و رایحه ای کاملا منحصر به فرد دارد.

  • نت ابتدایی: اولین چیزی که به مشام می‌رسد، راگُون کریپر است که گلی کمیاب و بومی جنوب هند است.
  • نت میانی: بعد از نت ابتدایی، بوی غنچه یاسمن به مشام می‌رسد.
  • نت پایه: در نهایت، با رایحه یاسمن (تُبِروس) ماندگار می‌شود.

هنگام اولین اسپری، رایحه سنگین گلی و تقریباً برگ‌مانند آن به مشام می‌رسد. این عطر بلافاصله بعد از اسپری کردن قوی است. همچنین در ابتدای کار کمی بوی ماندارین استشمام می‌کنید - یاسمن باعث ایجاد حس خنکی می‌شود.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گوچی بلوم این است که رایحه آن با گذشت زمان تغییر چندانی نمی‌کند. در عوض، به بوی اولیه خود وفادار می‌ماند. این موضوع بسیار مهم است زیرا نت‌های ابتدایی اکثر عطرها قبل از گذشت یک ساعت محو می‌شوند و جای خود را به نت‌های میانی و پایانی می‌دهند. اما در مورد گوچی بلوم، نت‌های میانی و پایینی همزمان با اسپری اولیه پخش می‌شوند.

به طور کلی، گوچی بلوم با این عطر واقعاً به هدف زده است. شما می‌توانید هر زمان که دوست دارید از آن استفاده کنید و رایحه ظریف و زیبایی به شما خواهد بخشید.

ماندگاری گوچی بلوم چقدر است؟

ماندگاری گوچی بلوم بیش از ۱۰ ساعت است. بسیاری از کاربران گزارش می‌دهند که بوی آن را تا چند روز روی لباس‌های شسته‌شده خود احساس می‌کنند. بدون شک، گوچی بلوم یکی از ماندگارترین عطرهای موجود در بازار است. می‌توانید صبح قبل از رفتن به سر کار از گوچی بلوم استفاده کنید و همچنان در عصر و هنگام شام بوی آن را استشمام کنید.

تبلیغات گوچی بلوم

آنجلیکا هاستون، فلورنس ولچ، جودی ترنر-اسمیت و سوزی کیو، ستارگان کمپین تبلیغاتی عظیم گوچی بلوم هستند. این تبلیغ، ماجراجویی جادویی و افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد که در عین حال جذاب و دلربا است. این تبلیغ در یک صومعه فرانسیسکن یا «باغ رویاها» فیلمبرداری شده است و آهنگ موفق «Fade Into You» از گروه مازی در پس‌زمینه آن پخش می‌شود. این تبلیغ با سطح تولید بالا، حس خوبی را منتقل می‌کند.

 

جمع‌بندی

گوچی بلوم امروزه یکی از مشهورترین عطرهای زنانه است. این عطر یک عطر گلی سفید با کمی رایحه نعناع مانند است که حس بویایی را تحریک می‌کند. ماندگاری فوق‌العاده‌ای دارد و ممکن است تا چند روز بوی آن را روی خود احساس کنید. رایحه این عطر در طول استفاده، همچنان به اولین اسپری آن وفادار می‌ماند.

همانطور که همیشه، گوچی عطری در سطح بالا ارائه می‌کند. گوچی بلوم عطری کاملاً زنانه است، بنابراین به هیچ وجه نمی‌توان آن را عطری مشترک برای زنان و مردان در نظر گرفت. برای کسانی که می‌خواهند این عطر را امتحان کنند، نمونه‌های گوچی بلوم را در اختیار داریم.

 

 

  • ۰۳/۰۲/۱۵
  • فرشاد یعقوبی

اسانس عطر

گوچی

گوچی بلوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی